سخن آغازین

دوشنبه, 31 خرداد 1389 ساعت 14:07
    نویسنده: دکتر حمید شهریاری
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

آغاز سخن را به یاد آرام‌بخش الهی و درود و صلوات بیکران بر محمد و آل طاهرینش ـ علیهم السّلام ـ زینت می‌بخشم و ضمن تبریک سال نو به خانوادۀ بزرگ مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و خوانندگان عزیز ره‌آورد نور، از پیشگاه خداوند برای همگان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون و سالی آکنده از شادکامی و پیشرفت مسألت دارم.

امید است که به برکت نامگذاری سال جدید از سوی رهبر فرزانۀ انقلاب به عنوان «همت مضاعف و کار مضاعف»، همگی در پرتو همت و تلاش بیشتر و کار و فعالیت افزون‌تر هر روز به قله‌های موفقیت و کمال نزدیک‌تر شویم و شاهد تعالی و عزت این مرز و بوم باشیم.

برگزاری مراسمِ باشکوه بیستمین سالگرد تأسیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با نام «محفل نور» در ششم اسفندماه سال 1388 مصادف با ایام ولادت باسعادت پیامبر مکرم اسلام ـ صلّی الله علیه وآله ـ و هفته مبارک وحدت، نقطه روشنی در پیشینه پرافتخار این مرکز به شمار می‌رود که بحمدالله خاطرات ارزشمند مسئولان و دست‌اندرکاران متعهد و نیز تاریخچه پر فراز و نشیب راه‌اندازی و پیشرفت آن را به‌خوبی ترسیم کرده است. در این‌جا لازم است که از تشریف‌فرمایی همه مسئولان و همکاران سابق این مرکز که دعوت ما را پذیرفتند و با حضور خویش در این مراسم، محفل ما را گرمای بیشتری بخشیدند و نیز از تمامی همکارانی که با تلاش خود این مراسم را به بهترین شکل برگزار نمودند، صادقانه تشکر نمایم.

در این میان، چاپ و انتشار ویژه‌نامه وزین ره‌آورد نور به جهت بزرگداشت بیستمین سال تأسیس مرکز، بسیار قابل توجه و شایسته تقدیر و سپاس فراوان است. از این رو، بر خود لازم دیدم تا از تمامی مصاحبه‌شوندگان گرامی و دست‌اندرکاران علمی و اجرایی این فصلنامه تخصصی کمال تشکر خویش را ابراز نمایم. بدیهی است که به برکت این کار گرانمایه و اقدام ماندگار، خاطرات و ناگفته‌های بسیار درخور توجهی احیا شد و پیشینه ارزشمند این مرکز به‌خوبی ثبت و ضبط گردید.

امید است که زحمات و تلاش‌های همه این عزیزان مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد و هر روز شاهد رشد و تعالی در عرصه اطلاع‌رسانی علوم و معارف اسلامی و تبلیغ هر چه بیشتر دین و فرهنگ اصیل دینی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باشیم. ان‌شاءالله در سالی که پیش رو است نیز همسو با پیشرفت‌ها و فناوری‌های روز، به مدد الهی تولیدات جدیدتر و محصولات کارامدتری در دسترس کاربران، علاقه‌مندان و محققان علوم اسلامی قرار خواهد گرفت و همکاران و متخصصان سخت‌کوش مرکز در جهت خدمت بی‌شائبه به جامعه علمی و دینی گام‌های بلندتری برخواهند داشت.

والسّلام ـ مدیر مسئول

اطلاعات تکميلي

  • تاریخ انتشار نسخه چاپی: چهارشنبه, 26 خرداد 1389
  • صفحه در فصلنامه: صفحه 2
  • شماره فصلنامه: فصلنامه شماره 30
بازدید 36047 بار
شما اينجا هستيد:خانه آرشیو فصلنامه شماره 30 (بهار 1389) سخن آغازین